درباره وبلاگ


قدم رنجه فرمودید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • Alone
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیخیال و آدرس iceboy74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 11743
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

............
........
بیخیال





موضوع:عشق
تهیه کننده:مرحوم دلم

  1. وقتی هر روز صبح قلبت شروع به تپیدن کرد
  2. وقتی با دیدنش چشت سیاهی رفت
  3. وقتی گریه کار هر شبت شد
  4. وقتی یه چشت اشک بود و چشت دیگت خون
بدون عاشق شدی
و این یعنی:
  1. بدبختی
  2. بی کسی
  3. جنون 
  4. ندیدن خیلی چیزا
وقتی به کسی میگی دوست دارم یعنی:
  1. من دیونه شدم
  2. کور شدم
  3. احمق شدم
آخه هیچ کسی نیست که قدر عشقتو بدونه
نهایت معرفتش اینکه بهت به گه دوست ندارم
و اگه بی معرفت باشه فقط سکوت میکنه
اینه معنای عشق دنیا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : پویا